fredag den 5. august 2011

Så er der 3 dage 23 timer og 55 min til afgang! :D

Det er sindsygt at jeg skal af sted om 4 dage. Jeg har jo for pokker ventet på det her i et år!! Jeg glæder mig til jeg sidder i flyveren imod USA der venter på at byde mig velkommen :D Jeg skal flyve sammen med 6 andre der skal til NY på camp sammen med mig :) Vi flyver på Tirsdag 9.05, det er tidligt!!!! :) I aften holder jeg 2* 16 års + afskedsfest, det bliver trist at sige farvel til alle, men det er jo en del af det... Desværre. Tænk jeg skal til at sige farvel det er jo sindsygt! <3 Udover det så har min amerikanske familie, spurgt om jeg vil med til Florida sammen med moren og datteren i to dage da datteren skal spille lacrosse. Jeg skal betale 550$ for fly og hotel så ved ikke om jeg skal tage med dem, for jeg har også overvejet at tage med ISE (organisationen  i USA) til vesten og se LA, Hollywood o.lign. :) Jeg når nok ikke at skrive før jeg er derovre så farvel og på gensyn :)

Ingen kommentarer: